Gå vidare till innehåll

★★★★★ 10.000+ nöjda kunder

1 års garanti på alla produkter

Köp nu, betala senare med Klarna!

Fri frakt med PostNord

    Leveransinformation

    Separata försändelser

    Av logistiska skäl kan vissa artiklar i samma beställning skickas separat. Det innebär att du kan få dina produkter i flera olika paket med varierande leveranstider.

    Kontrollera din adress

    För att säkerställa korrekt och snabb leverans är det viktigt att du dubbelkollar och anger rätt leveransadress vid utcheckningen.
    Observera att vi inte kan ta ansvar för förlorade paket på grund av felaktiga eller ofullständiga adressuppgifter från kundens sida.

    Fraktmetod och ursprung

    I kassan har du möjlighet att välja fraktmetod. Väljer du gratisfrakt innebär det att produkten skickas direkt från en leverantör utanför Sverige.

    Hantering och leveranstid

    • Behandlingstid: 2–5 arbetsdagar

    • Beräknad leveranstid: 5–10 arbetsdagar efter behandling

    Observera att detta är ungefärliga tider. Zevara kan inte garantera exakta leveransdatum.

    Spårning av din order

    När din beställning är behandlad får du ett spårningsnummer via mejl tillsammans med en leveransbekräftelse.
    Om du inte har mottagit spårningsnumret inom 5 arbetsdagar, vänligen kontakta oss på support@zevara.se med ditt ordernummer.

    Oförutsedda förseningar

    Vi gör alltid vårt bästa för att leverera i tid, men externa faktorer som helgdagar, väderhändelser eller transportstrejker kan påverka leveranstiden.
    Om din leverans dröjer mer än 45 arbetsdagar erbjuder vi full återbetalning.

    Vårt engagemang

    Du kan känna dig trygg – vi är dedikerade till att uppfylla och helst överträffa dina förväntningar. Vårt team gör alltid sitt yttersta för att din beställning ska komma fram så snabbt och smidigt som möjligt.

    Bolagsnamn: Zevara
    E-post: support@zevara.se
    Land: Sverige

    Vi ser fram emot att hjälpa dig!